Realizujemy przesyłki przy współpracy z firmami kurierskimi DPD i InPost.
- Jeżeli dostałeś uszkodzoną paczkę od nas, koniecznie sporządź z kurierem Protokół szkody. Bez niego nie możemy rozpatrzyć twojej reklamacji.
- Przegapiłeś to i kurier odjechał? ...Nic straconego:
- Do 7 dni od dostawy możemy reklamować towar uszkodzony, ale musisz wezwać kuriera aby sporządził protokół szkody (zaznacz w protokole - uszkodzona paczka podczas dostawy).
- Telefon do DPD to 22 577 55 55.
- Telefon Inpost to 722 444 000, 746 600 000.
- Zadzwoń i poinformuj że otrzymałeś uszkodzoną paczkę, podaj jej numer i poproś o wysłanie Kuriera do Ciebie, celem sporządzenia protokołu szkody.
- Gdy już będziesz miał protkół szkody, wyślij go do nas w formie zdjęcia lub skanu na: wentylacja@gmail.com wraz ze zdjęciem uszkodzeń (zdjęcie uszkodzonego towaru oraz sam protkół możesz wysłać z telefonu komórkowego, jako wiadomość MMS, wystarczy że w polu telefon wpiszesz adres mail: wentylacja@gmail.com).
- Reklamacje po tym terminie nie będą przez nas rozpatrywane.