Współpraca

ZASADY WSPÓŁPRACY

 

INFORMACJE PODSTAWOWE:

- Zapraszamy do współpracy firmy, sklepy i hurtownie: budowlane, hydrauliczne, elektryczne.

- Prowadzimy sprzedaż wyłącznie dla PODMIOTÓW GOSPODARCZYCH.

- Zamówienia od firm rozpoczynających współpracę zostaną zrealizowane po dokonaniu płatności (gotówka w firmie/pobranie/przedpłata).

- Przy częstych zakupach lub po odwiedzinach w Twojej firmie naszego przedstawiciela, możliwe jest otrzymanie odroczonej płatności, nawet do 30 dni.

- Stali klienci (status przyznawany indywidualnie) - mogą uzyskać inne, dogodniejsze warunki współpracy, wg osobnych ustaleń.

- Dla zamówień nietypowych oraz dużych (ilościowo/kwotowo), zastrzegamy sobie prawo (niezależnie od statusu kupującego), do pobrania zaliczki.

 

ZAMÓWIENIA I PRZESYŁKI

- Zamówinia przyjmujemy w każdej dogodnej dla Ciebie formie: telefon, fax, e-mail, strona internetowa, wizyta naszego przedstawiciela lub Twoja u nas.

- Zamówiony towar przesyłamy za pośrednictwem firmy spedycyjnej (nie wysyłamy za pośrednictwem poczty).

- Towar wysyłamy na nasz koszt, gdy wartość zakupionego towaru przekracza 200 zł netto. Poniżej tej kwoty do paczki będzie doliczona kwota za przesyłkę stosownie do wartości zamówienia.

- Minimalna wartość złożonego zamówienia dla kontrahentów spoza terenu Polski to 500 Euro

- W przypadku częściowej realizacji zamówienia, spowodowanej brakiem towaru na magazynie, prosimy o ponowne zamówienie, następnym razem brakującego towaru.

 

GWARANCJA I ZWROTY

- Towar reklamowany przez klienta jako uszkodzony, jest wymieniany w systemie sztuka za sztukę. Przedmiot taki możemy wysłać z najbliższym zamówieniem, a uszkodzony zostanie odebrany przez naszego przedstawiciela przy następnej wizycie. Jeśli do tego czasu nie będzie wysyłany towar do twojej firmy, reklamacja dostarczona będzie przez naszego handlowca. 

 

ZWROTY

- W razie gdy towar nie rotuje, lub przez pomyłkę zamówiłeś dany produkt,  jest możliwość zwrotu towaru, w terminie roku od dokonania zakupu.

- Towar ten jednak musi być w stanie nienaruszonym i bez widocznych uszkodzeń powstałych przez np. metkowanie, opisywanie. 

 

PŁATNOŚCI

- Zamówiony towar przesyłamy za pobraniem, stali klienci otrzymują termin do 30 dni odroczonej płatności.

                                                                    Sprawdź nas

                          Dostęp do zamówień ON-LINE na stronie www.Bart-Dom.pl następuje gdy:

  1. Wyślesz nam swoje dane na nasz mail - wentylacja@gmail.com : NIP, nazwa firmy, numeru telefonu oraz e-maila.
  2. Wprowadzimy Twoje dane do naszego systemu.
  3. Ustalimy warunki współpracy. 
  4. Wyślemy maila aktywacyjnego, poprzez którego ustalisz sobie hasło do logowania.
  5. Zalogujesz się podając login i hasło.

UWAGI SZCZEGÓLNE

- Miano Stałego Klienta przyznawane jest na skutek indywidualnych negocjacji.

- Ze Stałymi Klientami ustalamy indywidualne zasady udzielania rabatów, sposobu i kosztów wysyłek oraz form płatności.

- Katalogi i cenniki przygotowane przez Bart-Dom stanowią jedynie informację handlowąi nie mogą być uznawane za ofertę w rozumieniu art.66 Ust.1 Kodeksu Cywilnego.

FACEBOOK