ZASADY WSPÓŁPRACY
INFORMACJE PODTAWOWE:
- Zapraszamy do współpracy firmy, sklepy i hurtownie: budowlane, hydrauliczne, elektryczne.
- Prowadzimy sprzedaż wyłącznie dla PODMIOTÓW GOSPODARCZYCH.
- Zamówienia od firm rozpoczynających współpracę zostaną zrealizowane po dokonaniu płatności (gotówka w firmie/pobranie/przedpłata).
- Przy częstych zakupach lub po odwiedzinach w Twojej firmie naszego przedstawiciela, możliwe jest otrzymanie odroczonej płatności, nawet do 30 dni.
- Stali klienci (status przyznawany indywidualnie) - mogą uzyskać inne, dogodniejsze warunki współpracy, wg osobnych ustaleń.
- Dla zamówień nietypowych oraz dużych (ilościowo/kwotowo), zastrzegamy sobie prawo (niezależnie od statusu kupującego), do pobrania zaliczki.
ZAMÓWIENIA I PRZESYŁKI
- Zamówinia przyjmujemy w każdej dogodnej dla Ciebie formie: telefon, fax, e-mail, strona internetowa, wizyta naszego przedstawiciela lub Twoja u nas.
- Zamówiony towar przesyłamy za pośrednictwem firmy spedycyjnej (nie wysyłamy za pośrednictwem poczty).
- Towar wysyłamy na nasz koszt, gdy wartość zakupionego towaru przekracza 200 zł netto. Poniżej tej kwoty do paczki będzie doliczona kwota za przesyłkę stosownie do wartości zamówienia.
- Minimalna wartość złożonego zamówienia dla kontrahentów spoza terenu Polski to 500 Euro
- W przypadku częściowej realizacji zamówienia, spowodowanej brakiem towaru na magazynie, prosimy o ponowne zamówienie, następnym razem brakującego towaru.
GWARANCJA I ZWROTY
- Towar reklamowany przez klienta jako uszkodzony, jest wymieniany w systemie sztuka za sztukę. Przedmiot taki możemy wysłać z najbliższym zamówieniem, a uszkodzony zostanie odebrany przez naszego przedstawiciela przy następnej wizycie. Jeśli do tego czasu nie będzie wysyłany towar do twojej firmy, reklamacja dostarczona będzie przez naszego handlowca.
ZWROTY
- W razie gdy towar nie rotuje, lub przez pomyłkę zamówiłeś dany produkt, jest możliwość zwrotu towaru, w terminie roku od dokonania zakupu.
- Towar ten jednak musi być w stanie nienaruszonym i bez widocznych uszkodzeń powstałych przez np. metkowanie, opisywanie.
PŁATNOŚCI
- Zamówiony towar przesyłamy za pobraniem, stali klienci otrzymują termin do 30 dni odroczonej płatności.
Sprawdź nas
Dostęp do zamówień ON-LINE na stronie www.Bart-Dom.pl następuje gdy:
- Wyślesz nam swoje dane na nasz mail - wentylacja@gmail.com : NIP, nazwa firmy, numeru telefonu oraz e-maila.
- Wprowadzimy Twoje dane do naszego systemu.
- Ustalimy warunki współpracy.
- Wyślemy maila aktywacyjnego, poprzez którego ustalisz sobie hasło do logowania.
- Zalogujesz się podając login i hasło.
UWAGI SZCZEGÓLNE
- Miano Stałego Klienta przyznawane jest na skutek indywidualnych negocjacji.
- Ze Stałymi Klientami ustalamy indywidualne zasady udzielania rabatów, sposobu i kosztów wysyłek oraz form płatności.
- Katalogi i cenniki przygotowane przez Bart-Dom stanowią jedynie informację handlowąi nie mogą być uznawane za ofertę w rozumieniu art.66 Ust.1 Kodeksu Cywilnego.